http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 80 19 c955afd61718a802122051dab43d4e06

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 4. Методика викладання профілактичних програм

1) Програми формування життєвих навичок передбачають використання таких форм роботи, як:

2) Оберіть складові навичок ефективного спілкування:

3) Який метод дозволяє учасникам активно висувати свої ідеї, у тому числі й нереалістичні, фантастичні чи нелогічні?

4) Визначте методи навчання, які відносяться до традиційних:

5) Неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації, це:

6) Оберіть прагматичні цілі програм, які спрямовані на формування навичок протидії соціальному тиску:

7) Стіни тренінгового кабінету мають бути:

8) Пронумеруй методи згідно з «Пірамідою навчання», починаючи з найменш ефективного:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • групова дискусія
  • навчання інших
  • практичні вправи
  • лекція
  • зорове і слухове сприйняття
  • читання
  • демонстрація

9) Оберіть умови, якими визначається навчальна ефективність лекцій:

10) Основні правила поведінки на тренінгу містять такі пункти:

11) Встановіть відповідність:

  • Знання
  • Ставлення
  • Навички
  • інформація, необхідна для розуміння впливу внутрішніх і зовнішніх чинників на здоров’я, поведінку і спосіб життя.
  • психологічні установки, які визначають те, що подобається чи не подобається, що є вартим чи не вартим уваги.
  • спроможність самоорганізувати своє життя у здоровий і продуктивний спосіб

12) Оберіть особливості використання методу «бесіда»:

13) Встановіть відповідність:

  • Пасивні методи
  • Активні методи
  • Інтерактивні методи
  • навчання, у процесі якого вчитель є основною дійовою особою, що керує ходом заняття, а учні виступають в ролі пасивних слухачів
  • навчання, в процесі якого вчитель активно взаємодіє з учнями
  • навчання, в процесі якого учні взаємодіють один з одним та вчителем; вчитель відіграє роль фасилітатора, спрямовує діяльність учнів на досягнення цілей уроку

14) На емоційно-вольові та інтелектуальні поділяють життєві навички:

15) На тренінгу вчитель повинен максимум часу:

16) Якщо запитання до учнів мають проблемний характер (“Чому?”, “Як Ви вважаєте?”, “Чим можна пояснити?” тощо), бесіда є:

17) При якій умові програми розвитку життєвих навичок матимуть найбільшу ефективність?

18) Для роботи в групах у класі мають бути:

19) Відмітьте методи навчання, при яких знання даються в «готовому» вигляді:

20) На тренінговому занятті перевага надається діяльності:

21) Який метод дає змогу максимально підвищити активність і внесок кожного учасника?

22) Що відноситься до життєвих навичок?

23) Оберіть вправи, які проводять в основній частині тренінгового заняття:

24) Встановіть відповідність:

  • Міжперсональні життєві навички - це:
  • Внутрішньоперсональні життєві навички - це:
  • самосвідомість і самооцінка, аналіз проблем і ухвалення рішень, навички самоконтролю, керування стресами, мотивація до успіху і тренування волі
  • навички ефективного спілкування,емпатії та надання допомоги, групової роботи, навички регулювання конфліктів

25) Встановіть відповідність:

  • Вимоги до навчально-методичних матеріалів
  • Вимоги до організації навчально­-виховного процесу
  • Вимоги до підготовки педагога
  • Містять тематику, відповідну до віку. Враховують природні потреби учнів. Зміст підручників та посібників наближено до реального життя.
  • Знання принципів і теоретичних засад превентивної освіти та змісту впроваджуваного курсу (програми). Володіння інтерактивними методами викладання. Досвід практичного відпрацювання базових тренінгів за курсом (програмою).
  • Заняття проводить підготовлений педагог. Є приміщення, що підходить для застосовання інтерактивних методів навчання. Здійснюється підготовка волонтерів для допомоги вчителю та проведення роботи серед однолітків за методом «рівний — рівному»

26) Допоміжними вправами тренінгового заняття є:

27) В яких випадках на інтерактивних заняттях варто розміщувати стільці півколом або літерою «П»:

Закінчити тест