http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 80 19 a06f863487542659f6d778b4ad3f9b81

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 4. Методика викладання профілактичних програм

1) Який метод дає змогу спрогнозувати й оцінити наслідки різних варіантів поведінки персонажів?

2) Встановіть відповідність:

  • Рольова гра
  • Мозковий штурм
  • Аналіз історій і ситуацій
  • неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації
  • метод опитування, за якого приймаються будь-які відповіді учасників щодо обговорюваної теми
  • детальний розбір реальної або вигаданої історії, в якій описано, що сталося в житті конкретної людини, групи людей, родини, школи чи громади

3) Оберіть умови, якими визначається навчальна ефективність лекцій:

4) Згідно з «Пірамідою навчання», найефективнішим є наступний метод:

5) Що відноситься до життєвих навичок?

6) Оберіть складові навичок ефективного спілкування:

7) Міжперсональні навички - це:

8) У методиці розвитку життєвих навичок перевага надається:

9) Для роботи в групах у класі мають бути:

10) На тренінгу вчитель повинен максимум часу:

11) Оберіть особливості використання методу «бесіда»:

12) Визначте методи навчання, які відносяться до традиційних:

13) Учитель на тренінгу відіграє роль:

14) Які з наведених навичок відносяться до міжперсональних?

15) Якщо запитання до учнів мають проблемний характер (“Чому?”, “Як Ви вважаєте?”, “Чим можна пояснити?” тощо), бесіда є:

16) Який метод дозволяє учасникам діяти не від свого імені, а демонструвати поведінку та висловлювати почуття умовного персонажа?

17) Встановіть відповідність:

  • Вимоги до навчально-методичних матеріалів
  • Вимоги до організації навчально­-виховного процесу
  • Вимоги до підготовки педагога
  • Заняття проводить підготовлений педагог. Є приміщення, що підходить для застосовання інтерактивних методів навчання. Здійснюється підготовка волонтерів для допомоги вчителю та проведення роботи серед однолітків за методом «рівний — рівному»
  • Знання принципів і теоретичних засад превентивної освіти та змісту впроваджуваного курсу (програми). Володіння інтерактивними методами викладання. Досвід практичного відпрацювання базових тренінгів за курсом (програмою).
  • Містять тематику, відповідну до віку. Враховують природні потреби учнів. Зміст підручників та посібників наближено до реального життя.

18) Допоміжними вправами тренінгового заняття є:

19) Оберіть прагматичні цілі програм, які спрямовані на формування навичок протидії соціальному тиску:

20) Встановіть відповідність:

  • Пасивні методи
  • Активні методи
  • Інтерактивні методи
  • навчання, в процесі якого вчитель активно взаємодіє з учнями
  • навчання, у процесі якого вчитель є основною дійовою особою, що керує ходом заняття, а учні виступають в ролі пасивних слухачів
  • навчання, в процесі якого учні взаємодіють один з одним та вчителем; вчитель відіграє роль фасилітатора, спрямовує діяльність учнів на досягнення цілей уроку

21) В яких випадках розміщення стільців колом не дуже зручне:

22) Оберіть вправи, які проводять в основній частині тренінгового заняття:

23) Оберіть найкращий предмет-носій для життєвих навичок:

24) Життєві навички - це поєднання:

25) Основні правила поведінки на тренінгу містять такі пункти:

26) Стіни тренінгового кабінету мають бути:

27) Традиційні методи навчання базуються на:

Закінчити тест