http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 80 19 7a520e4d6f677251d5e632b73b209fdb

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 4. Методика викладання профілактичних програм

1) У методиці розвитку життєвих навичок перевага надається:

2) Який метод дозволяє учням всебічно розглянути проблему, ознайомитися з аргументами її прихильників і противників, а також навчитися вести дискусію з повагою до опонента?

3) Який метод дає змогу спрогнозувати й оцінити наслідки різних варіантів поведінки персонажів?

4) Неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації, це:

5) Встановіть відповідність:

  • Теоретичний блок тренінгового заняття включає:
  • Практичний блок тренінгового заняття включає:
  • міні-лекції; мультимедійні презентації; самонавчання; взаємонавчання
  • рольові ігри; інсценування; керовані дискусії і дебати; виконання проектів; відпрацювання навичок

6) Які з тверджень є правильними:

7) Оберіть переваги традиційних методів навчання:

8) Як краще переставити стільці для демонстрації мультимедійних відео чи презентацій:

9) Що відноситься до життєвих навичок?

10) Оберіть складові навичок ефективного спілкування:

11) Якою є мета програм з розвитку життєвих навичок?

12) Встановіть відповідність:

  • Міжперсональні життєві навички
  • Внутрішньоперсональні життєві навички
  • навички, які cприяють соціальному благополуччю
  • навички, які сприяють психологічному благополуччю

13) Оберіть особливості використання методу «бесіда»:

14) Стіни тренінгового кабінету мають бути:

15) В якій частині тренінгового заняття проводяться мозкові штурми, інтерактивні презентації, виконання проектів, відпрацювання навичок:

16) На тренінгу вчитель повинен максимум часу:

17) Навчання на основі розвитку життєвих навичок це…

  • Більше…
  • Менше…
  • інтерактивних методик, кооперації та демократичності, урахування потреб і вікових особливостей учнів
  • орієнтації на знання, пасивності учнів, читання підручників

18) Які з наведених навичок відносяться до міжперсональних?

19) Якщо запитання до учнів мають проблемний характер (“Чому?”, “Як Ви вважаєте?”, “Чим можна пояснити?” тощо), бесіда є:

20) На інтерактивному занятті домінуючою є активність:

21) Яке розташування учнів найкраще підходить для проведення інтерактивних занять:

22) Згідно з «Пірамідою навчання», найменш ефективним для навчання є наступний метод:

23) Показ малюнків, схем, слайдів, навчальних фільмів, інформаційних відеороликів мультимедійних презентацій - це відноситься до:

24) Форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою і з учителем, це:

25) Визначте переваги лекційної форми навчання:

26) При якій умові програми розвитку життєвих навичок матимуть найбільшу ефективність?

27) Основні правила поведінки на тренінгу містять такі пункти:

Закінчити тест