http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 80 19 12ed0bfae60b45aab5040445b5fefcfc

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 4. Методика викладання профілактичних програм

1) Визначте переваги лекційної форми навчання:

2) Встановіть відповідність:

  • Теоретичний блок тренінгового заняття включає:
  • Практичний блок тренінгового заняття включає:
  • рольові ігри; інсценування; керовані дискусії і дебати; виконання проектів; відпрацювання навичок
  • міні-лекції; мультимедійні презентації; самонавчання; взаємонавчання

3) Оберіть переваги традиційних методів навчання:

4) Оберіть те, що потрібно мати на кожному інтерактивному занятті:

5) Який з методів навчання дає змогу шляхом постановки ретельно продуманої системи запитань підвести учнів до розуміння нового матеріалу або перевірити засвоєння ними уже вивченого:

6) Організований процес формулювання і захисту своїх позицій щодо конкретної проблеми двома чи більше учасниками - це:

7) Програми формування життєвих навичок передбачають використання таких форм роботи, як:

8) Для роботи в групах у класі мають бути:

9) Які з наведених навичок не належать до життєвих навичок?

10) Основні правила поведінки на тренінгу містять такі пункти:

11) На емоційно-вольові та інтелектуальні поділяють життєві навички:

12) Встановіть відповідність:

  • Міжперсональні життєві навички - це:
  • Внутрішньоперсональні життєві навички - це:
  • самосвідомість і самооцінка, аналіз проблем і ухвалення рішень, навички самоконтролю, керування стресами, мотивація до успіху і тренування волі
  • навички ефективного спілкування,емпатії та надання допомоги, групової роботи, навички регулювання конфліктів

13) Оберіть особливості використання методу «бесіда»:

14) Як краще переставити стільці для демонстрації мультимедійних відео чи презентацій:

15) Який метод дозволяє учням всебічно розглянути проблему, ознайомитися з аргументами її прихильників і противників, а також навчитися вести дискусію з повагою до опонента?

16) Оберіть найкращий предмет-носій для життєвих навичок:

17) Пронумеруй методи згідно з «Пірамідою навчання», починаючи з найменш ефективного:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • читання
  • практичні вправи
  • демонстрація
  • зорове і слухове сприйняття
  • навчання інших
  • групова дискусія
  • лекція

18) На тренінговому занятті перевага надається діяльності:

19) Який метод дає змогу максимально підвищити активність і внесок кожного учасника?

20) Показ малюнків, схем, слайдів, навчальних фільмів, інформаційних відеороликів мультимедійних презентацій - це відноситься до:

21) Життєві навички - це поєднання:

22) Оберіть вправи, які проводять в основній частині тренінгового заняття:

23) На інтерактивному занятті домінуючою є активність:

24) Які з тверджень є правильними:

25) Оберіть переваги розташування учасників колом на інтерактивних заняттях:

26) Оберіть складові навичок співпереживання:

27) Оберіть умови успішного впровадження ООЖН

Закінчити тест