http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 80 19 b9662e0b241008b7bbbf37407e1eca15

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 4. Методика викладання профілактичних програм

1) Який метод дає змогу максимально підвищити активність і внесок кожного учасника?

2) Оберіть умови успішного впровадження ООЖН

3) Оберіть умови, якими визначається навчальна ефективність лекцій:

4) Показ малюнків, схем, слайдів, навчальних фільмів, інформаційних відеороликів мультимедійних презентацій - це відноситься до:

5) Встановіть відповідність:

  • Міжперсональні життєві навички
  • Внутрішньоперсональні життєві навички
  • навички, які cприяють соціальному благополуччю
  • навички, які сприяють психологічному благополуччю

6) Програми формування життєвих навичок передбачають використання таких форм роботи, як:

7) В яких випадках розміщення стільців колом не дуже зручне:

8) Який метод дозволяє учасникам активно висувати свої ідеї, у тому числі й нереалістичні, фантастичні чи нелогічні?

9) Основні правила поведінки на тренінгу містять такі пункти:

10) Згідно з «Пірамідою навчання», найефективнішим є наступний метод:

11) Які з наведених навичок не належать до життєвих навичок?

12) Якою є мета програм з розвитку життєвих навичок?

13) На тренінгу вчитель повинен максимум часу:

14) Оберіть особливості використання методу «бесіда»:

15) Яке розташування учнів найменше підходить для проведення інтерактивних занять:

16) Оберіть найкращий предмет-носій для життєвих навичок:

17) Оберіть прагматичні цілі програм, які спрямовані на формування навичок протидії соціальному тиску:

18) Форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою і з учителем, це:

19) В якій частині тренінгового заняття проводяться мозкові штурми, інтерактивні презентації, виконання проектів, відпрацювання навичок:

20) Оберіть переваги традиційних методів навчання:

21) Оберіть те, що потрібно мати на кожному інтерактивному занятті:

22) Оберіть складові навичок ефективного спілкування:

23) Встановіть відповідність:

  • Міжперсональні життєві навички - це:
  • Внутрішньоперсональні життєві навички - це:
  • самосвідомість і самооцінка, аналіз проблем і ухвалення рішень, навички самоконтролю, керування стресами, мотивація до успіху і тренування волі
  • навички ефективного спілкування,емпатії та надання допомоги, групової роботи, навички регулювання конфліктів

24) Який з методів навчання дає змогу шляхом постановки ретельно продуманої системи запитань підвести учнів до розуміння нового матеріалу або перевірити засвоєння ними уже вивченого:

25) Встановіть відповідність:

  • Теоретичний блок тренінгового заняття включає:
  • Практичний блок тренінгового заняття включає:
  • рольові ігри; інсценування; керовані дискусії і дебати; виконання проектів; відпрацювання навичок
  • міні-лекції; мультимедійні презентації; самонавчання; взаємонавчання

26) Оберіть ознаки інтерактивних методів:

27) Неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації, це:

Закінчити тест