http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 80 19 22c399463cc7b3fa6d8adb60a8091503

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 4. Методика викладання профілактичних програм

1) Пронумеруй методи згідно з «Пірамідою навчання», починаючи з найменш ефективного:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • навчання інших
  • зорове і слухове сприйняття
  • лекція
  • читання
  • демонстрація
  • практичні вправи
  • групова дискусія

2) Який метод дозволяє учням всебічно розглянути проблему, ознайомитися з аргументами її прихильників і противників, а також навчитися вести дискусію з повагою до опонента?

3) Організований процес формулювання і захисту своїх позицій щодо конкретної проблеми двома чи більше учасниками - це:

4) Визначте переваги лекційної форми навчання:

5) Якщо запитання до учнів мають проблемний характер (“Чому?”, “Як Ви вважаєте?”, “Чим можна пояснити?” тощо), бесіда є:

6) Міжперсональні навички - це:

7) Оберіть переваги розташування учасників колом на інтерактивних заняттях:

8) Оберіть найкращий предмет-носій для життєвих навичок:

9) Допоміжними вправами тренінгового заняття є:

10) Якою є мета програм з розвитку життєвих навичок?

11) Стіни тренінгового кабінету мають бути:

12) Оберіть особливості використання методу «бесіда»:

13) У методиці розвитку життєвих навичок перевага надається:

14) Які з наведених навичок відносяться до внутрішньоперсональних?

15) Показ малюнків, схем, слайдів, навчальних фільмів, інформаційних відеороликів мультимедійних презентацій - це відноситься до:

16) Оберіть переваги традиційних методів навчання:

17) Основні правила поведінки на тренінгу містять такі пункти:

18) Встановіть відповідність:

  • Пасивні методи
  • Активні методи
  • Інтерактивні методи
  • навчання, в процесі якого вчитель активно взаємодіє з учнями
  • навчання, у процесі якого вчитель є основною дійовою особою, що керує ходом заняття, а учні виступають в ролі пасивних слухачів
  • навчання, в процесі якого учні взаємодіють один з одним та вчителем; вчитель відіграє роль фасилітатора, спрямовує діяльність учнів на досягнення цілей уроку

19) Оберіть складові навичок ефективного спілкування:

20) Які з наведених навичок не належать до життєвих навичок?

21) Для роботи в групах у класі мають бути:

22) Учитель на тренінгу відіграє роль:

23) В яких випадках на інтерактивних заняттях варто розміщувати стільці півколом або літерою «П»:

24) Оберіть вправи, які проводять в основній частині тренінгового заняття:

25) Які з тверджень є правильними:

26) Навчання на основі розвитку життєвих навичок це…

  • Більше…
  • Менше…
  • орієнтації на знання, пасивності учнів, читання підручників
  • інтерактивних методик, кооперації та демократичності, урахування потреб і вікових особливостей учнів

27) Який метод дає змогу за короткий час зібрати максимальну кількість різних думок?

Закінчити тест