http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 80 19 e94095c763bd3fdc13366e5a974e8a69

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 4. Методика викладання профілактичних програм

1) Для роботи в групах у класі мають бути:

2) На тренінгу вчитель повинен максимум часу:

3) Які з наведених навичок відносяться до внутрішньоперсональних?

4) Визначте методи навчання, які відносяться до традиційних:

5) Який з методів навчання дає змогу шляхом постановки ретельно продуманої системи запитань підвести учнів до розуміння нового матеріалу або перевірити засвоєння ними уже вивченого:

6) Як краще переставити стільці для демонстрації мультимедійних відео чи презентацій:

7) Оберіть умови, якими визначається навчальна ефективність лекцій:

8) Оберіть переваги традиційних методів навчання:

9) Оберіть умови успішного впровадження ООЖН

10) Згідно з «Пірамідою навчання», найефективнішим є наступний метод:

11) Програми формування життєвих навичок передбачають використання таких форм роботи, як:

12) Встановіть відповідність:

  • Теоретичний блок тренінгового заняття включає:
  • Практичний блок тренінгового заняття включає:
  • міні-лекції; мультимедійні презентації; самонавчання; взаємонавчання
  • рольові ігри; інсценування; керовані дискусії і дебати; виконання проектів; відпрацювання навичок

13) Оберіть ознаки інтерактивних методів:

14) Основні правила поведінки на тренінгу містять такі пункти:

15) Неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації, це:

16) Форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою і з учителем, це:

17) Оберіть складові навичок ефективного спілкування:

18) Оберіть прагматичні цілі програм, які спрямовані на формування навичок протидії соціальному тиску:

19) В якій частині тренінгового заняття проводяться мозкові штурми, інтерактивні презентації, виконання проектів, відпрацювання навичок:

20) Стіни тренінгового кабінету мають бути:

21) Якою є мета програм з розвитку життєвих навичок?

22) Оберіть особливості використання методу «бесіда»:

23) Що відноситься до життєвих навичок?

24) Який метод дозволяє учням всебічно розглянути проблему, ознайомитися з аргументами її прихильників і противників, а також навчитися вести дискусію з повагою до опонента?

25) При якій умові програми розвитку життєвих навичок матимуть найбільшу ефективність?

26) Який метод дає змогу спрогнозувати й оцінити наслідки різних варіантів поведінки персонажів?

27) На емоційно-вольові та інтелектуальні поділяють життєві навички:

Закінчити тест