http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 80 19 5a9268fd4476cb8dc494af0b481684e9

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 4. Методика викладання профілактичних програм

1) На тренінговому занятті перевага надається діяльності:

2) Яке розташування учнів найменше підходить для проведення інтерактивних занять:

3) Який метод дозволяє учням всебічно розглянути проблему, ознайомитися з аргументами її прихильників і противників, а також навчитися вести дискусію з повагою до опонента?

4) Які з тверджень є правильними:

5) На тренінгу вчитель повинен максимум часу:

6) Впровадження життєвих навичок через всі предмети визнано:

7) Якою є мета програм з розвитку життєвих навичок?

8) Якщо запитання до учнів мають проблемний характер (“Чому?”, “Як Ви вважаєте?”, “Чим можна пояснити?” тощо), бесіда є:

9) Оберіть вправи, які проводять у заключній частині тренінгового заняття:

10) Оберіть складові навичок співпереживання:

11) Неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації, це:

12) Показ малюнків, схем, слайдів, навчальних фільмів, інформаційних відеороликів мультимедійних презентацій - це відноситься до:

13) Встановіть відповідність:

  • Міжперсональні життєві навички
  • Внутрішньоперсональні життєві навички
  • навички, які cприяють соціальному благополуччю
  • навички, які сприяють психологічному благополуччю

14) Оберіть особливості використання методу «бесіда»:

15) Відмітьте методи навчання, при яких знання даються в «готовому» вигляді:

16) Допоміжними вправами тренінгового заняття є:

17) Встановіть відповідність:

  • Вимоги до навчально-методичних матеріалів
  • Вимоги до організації навчально­-виховного процесу
  • Вимоги до підготовки педагога
  • Містять тематику, відповідну до віку. Враховують природні потреби учнів. Зміст підручників та посібників наближено до реального життя.
  • Знання принципів і теоретичних засад превентивної освіти та змісту впроваджуваного курсу (програми). Володіння інтерактивними методами викладання. Досвід практичного відпрацювання базових тренінгів за курсом (програмою).
  • Заняття проводить підготовлений педагог. Є приміщення, що підходить для застосовання інтерактивних методів навчання. Здійснюється підготовка волонтерів для допомоги вчителю та проведення роботи серед однолітків за методом «рівний — рівному»

18) Основні правила поведінки на тренінгу містять такі пункти:

19) Що відноситься до життєвих навичок?

20) Який метод дає змогу спрогнозувати й оцінити наслідки різних варіантів поведінки персонажів?

21) Як краще переставити стільці для демонстрації мультимедійних відео чи презентацій:

22) Оберіть те, що потрібно мати на кожному інтерактивному занятті:

23) На уроках з розвитку життєвих навичок:

24) Встановіть відповідність:

  • Міжперсональні життєві навички - це:
  • Внутрішньоперсональні життєві навички - це:
  • самосвідомість і самооцінка, аналіз проблем і ухвалення рішень, навички самоконтролю, керування стресами, мотивація до успіху і тренування волі
  • навички ефективного спілкування,емпатії та надання допомоги, групової роботи, навички регулювання конфліктів

25) На інтерактивному занятті домінуючою є активність:

26) Згідно з «Пірамідою навчання», найменш ефективним для навчання є наступний метод:

27) Визначте переваги лекційної форми навчання:

Закінчити тест