http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 21 d55eb68f1af182aa1e538d4394165cad

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 5. Моніторинг та оцінка результатів

1) Відстеження показників внеску та процесу впровадження програм є завданням:

2) Оцінка превентивних програм призначена для того, щоб (оберіть усі правильні відповіді):

3) Інструмент оцінювання, в якому учням пропонується вказати ступінь своєї згоди або незгоди з конкретним твердженням – це:

4) Педагогу-тренеру необхідно проявляти (оберіть всі правильні відповіді):

5) Успішні профілактичні програми на основі навчання життєвим навичкам передбачають:

6) Встановіть відповідність:

  • Для оцінювання знань найбільш релевантними є такі інструменти
  • Для оцінювання вмінь найбільш релевантними є такі інструменти
  • відкриті запитання, закриті запитання, інтерв’ю
  • спостереження, дебати, презентації, проекти, творчі методи

7) Важливою умовою навчання на основі набуття учнями життєвих навичок є наявність в шкільному розкладі обов'язкового або факультативного курсу, що передбачає не менше:

8) Оберіть, які інструменти є найбільш корисними при оцінюванні ставлень:

9) Встановіть відповідність:

  • Головна мета моніторингу -
  • Головна мета оцінки -
  • «знімати показники» стану об'єкта спостереження і виявляти розбіжності з плановими (або виявляти тенденції розвитку та прогнозувати майбутні стани)
  • з'ясувати, чи забезпечують реалізовані заходи той вплив на які вони розраховані

10) Епізодичний аналіз досягнень, пов'язаних з реалізованої програмою або проектом – є визначенням:

11) Оцінювання навчальних досягнень учнів НЕ мають базуватися:

Закінчити тест