http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 80 21 a73154eb18866fa050a4710b5ae70816

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 5. Моніторинг та оцінка результатів

1) Оберіть, які інструменти є найбільш корисними при оцінюванні поведінки:

2) Встановіть відповідність:

  • Головна мета моніторингу -
  • Головна мета оцінки -
  • з'ясувати, чи забезпечують реалізовані заходи той вплив на які вони розраховані
  • «знімати показники» стану об'єкта спостереження і виявляти розбіжності з плановими (або виявляти тенденції розвитку та прогнозувати майбутні стани)

3) Моніторинг – це:

4) Встановіть відповідність між видами МіО та їх визначенням:

  • Програмний МіО
  • Поведінковий МіО
  • Епідеміологічний МіО
  • відстеження змін в епідеміологічних показниках (темпах поширення ВІЛ-інфекції тощо)
  • відстеження змін на рівні детермінант поведінки (знань, ставлень, умінь) і поведінкових практик (куріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин тощо)
  • відстеження показників внеску та процесу впровадження програм

5) Сучасна концепція оцінювання передбачає, що вчитель здійснює лише:

6) Успішні профілактичні програми на основі навчання життєвим навичкам передбачають:

7) Оберіть інструмент, який НЕ релевантний для оцінювання знань:

8) Оцінка превентивних програм призначена для того, щоб (оберіть усі правильні відповіді):

9) Інструмент оцінювання, в якому учням пропонується вибрати той варіант поведінки, який найбільш прийнятний для них – це:

10) Педагогу-тренеру необхідно проявляти (оберіть всі правильні відповіді):

11) Що є перешкодою у впровадженні навчання на основі життєвих навичок:

Закінчити тест