http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 21 a628c173abee1ab3b22d8cb95603f9e0

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 5. Моніторинг та оцінка результатів

1) Успішні профілактичні програми на основі навчання життєвим навичкам передбачають:

2) Встановіть відповідність:

  • Головна мета моніторингу -
  • Головна мета оцінки -
  • з'ясувати, чи забезпечують реалізовані заходи той вплив на які вони розраховані
  • «знімати показники» стану об'єкта спостереження і виявляти розбіжності з плановими (або виявляти тенденції розвитку та прогнозувати майбутні стани)

3) Оберіть, які інструменти є найбільш корисними при оцінюванні поведінки:

4) Сучасна концепція оцінювання передбачає, що шляхом взаємооцінювання здійснюється:

5) Інструмент оцінювання, в якому учням пропонується вибрати той варіант поведінки, який найбільш прийнятний для них – це:

6) Моніторинг – це:

7) Відстеження показників внеску та процесу впровадження програм є завданням:

8) Що є перешкодою у впровадженні навчання на основі життєвих навичок:

9) Педагогу-тренеру необхідно проявляти (оберіть всі правильні відповіді):

10) Оберіть інструмент, який НЕ релевантний для оцінювання знань:

11) Моніторинг превентивних програм призначений для того, щоб (оберіть усі правильні відповіді):

Закінчити тест