http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 21 6a2519ba27f0c39d57668bd903fa4af2

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 5. Моніторинг та оцінка результатів

1) Оберіть інструмент, який НЕ релевантний для оцінювання знань:

2) Встановіть відповідність:

  • Головна мета моніторингу -
  • Головна мета оцінки -
  • з'ясувати, чи забезпечують реалізовані заходи той вплив на які вони розраховані
  • «знімати показники» стану об'єкта спостереження і виявляти розбіжності з плановими (або виявляти тенденції розвитку та прогнозувати майбутні стани)

3) Відстеження змін на рівні детермінант поведінки (знань, ставлень, умінь) і поведінкових практик (куріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин тощо) є завданням:

4) Оберіть, які інструменти є найбільш корисними при оцінюванні поведінки:

5) Педагогу-тренеру необхідно проявляти (оберіть всі правильні відповіді):

6) Оцінка превентивних програм призначена для того, щоб (оберіть усі правильні відповіді):

7) Успішні профілактичні програми на основі навчання життєвим навичкам передбачають:

8) Сучасна концепція оцінювання передбачає, що сам учень здійснює:

9) Інструмент оцінювання, в якому учням пропонується вибрати той варіант поведінки, який найбільш прийнятний для них – це:

10) Важливою умовою навчання на основі набуття учнями життєвих навичок є наявність в шкільному розкладі обов'язкового або факультативного курсу, що передбачає не менше:

11) Епізодичний аналіз досягнень, пов'язаних з реалізованої програмою або проектом – є визначенням:

Закінчити тест