http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 15 3874f5257350795887df2a231d44867f

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 1. Здоров’я, безпека і превентивна освіта

1) Згідно даних міжнародного дослідження «Поведінка дітей шкільного віку стосовно охорони здоров'я» більшість молодих людей починають вести активне статеве життя у віці:

2) Який відсоток учнів вважають «Основи здоров’я» непотрібним предметом:

3) Життєві навички ще називають:

4) Життєві навички це:

5) Забезпечення хорошими санітарними умовами і заохочення до здорового способу життя – це елемент:

6) Оберіть ознаки ефективних профілактичних програм:

7) Застосування односторонніх дидактичних підходів (лекції, повідомлення, демонстрації матеріалів) є характеристикою:

8) Здоров'я людини найбільшою мірою залежить від:

9) Які з наведених навичок відносяться до навичок спільної діяльності та співробітництва:

10) Очікувана тривалість життя в Україні порівняно з країнами ЄС:

11) Оберіть фактори, які впливають на здоров'я населення України:

12) Діяльнісний підхід передбачає використання на уроках основ здоров’я таких методів, які забезпечують:

13) Тематика «Критичне і творче мислення» належить до тематичного блоку:

14) Встановіть відповідність:

  • політика рівного доступу до охорони здоров'я в школах
  • безпечне освітнє середовище
  • освіта в сфері здоров'я на засадах розвитку навичок
  • послуги в області охорони здоров'я і харчування в школах
  • передбачає наявність національних стандартів і норм для охорони і зміцнення здоров'я
  • забезпечує як фізичну, так і емоційно-психологічну безпеку учасників освітнього процесу
  • забезпечує формування ставлень і необхідних у повсякденному житті когнітивних навичок, емоційних навичок, а також навичок міжособистісних стосунків
  • передбачає здійснення диспансерного нагляду за станом здоров'я школярів

15) Здатність людини планувати і реалізовувати свою життєдіяльність у спосіб, сприятливий для здоров’я і безпеки самої людини та її соціального оточення - це:

16) В ході пілотного впровадження курсу «Вчимося жити разом» найбільший прогрес у рівні сформованості життєвих навичок показали учні:

Закінчити тест