http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 80 16 e49a1dd6549bd54318037d9a044211de

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 2. Психосоціальний розвиток дітей і підлітків

1) Встановіть відповідність:

  • Хронологічний вік
  • Біологічний вік
  • Психологічний вік
  • Соціальний вік
  • вимірюється за допомогою співвіднесення рівня соціального розвитку людини (наприклад, оволодіння певним набором соціальних ролей) з тим, що статистично нормально для її однолітків.
  • виражається кількістю календарних років, місяців, днів від моменту народження.
  • встановлюється шляхом співвіднесення рівня психічного (інтелектуального і емоційного) розвитку індивіда з відповідним нормативним рівнем.
  • визначається станом обміну речовин і функцій організму в порівнянні із середнім статистичним рівнем розвитку.

2) Встановіть відповідність:

  • Хлопці -
  • Дівчата -
  • в більшості випадків потреба в емоційній близькості виникає пізніше, ніж у фізичній
  • в більшості випадків потреба в емоційній близькості виникає раніше, ніж у фізичній

3) «Я хороший, бо у мене багато друзів»,- це найімовірніше є думкою:

4) Деліквентна поведінка характеризується:

5) Головним авторитетом для першокласника є:

6) Право людини самостійно вирішувати питання, що стосуються її особистості – це потреба в:

7) Формування статевої самосвідомості, статева ідентифікація, тобто усвідомлення приналежності індивіда до певної статі відбувається на:

8) Зростання рівня агресії та насилля в учнівському середовищі є актуальною проблемою у:

9) Для дівчат в сексуальних стосунках набагато важливішим є:

10) Статеве виховання повинно здійснюватися:

11) Чи правильним є твердження, що підлітки потребують особливо делікатного ставлення з боку батьків і вчителів до їхнього зовнішнього вигляду:

12) Встановіть відповідність між періодом розвитку та провідною діяльністю за Ельконіним:

  • Вік немовляти –
  • Ранній вік (від 1 року до 3 років) –
  • Дошкільний вік (від 3 до 7 років) –
  • Молодший шкільний вік (від 8 до 12 років) –
  • Підлітковий вік (від 11 до 15 років) –
  • рольова гра
  • інтимно-особистісне спілкуванням з однолітками
  • безпосередньо-емоційне спілкуванням дитини і дорослого
  • предметна діяльність
  • навчальна діяльність

13) До 6-7 років завершується спеціалізація:

14) Встановіть відповідність між психосоціальними стадіями розвитку особистості за Е. Еріксоном та їх основними характеристиками:

  • Немовля (від народження до кінця 1-го року)
  • Раннє дитинство (від 1 до 3 років)
  • Вік гри (від 3 до 6 років)
  • Шкільний вік (від 6 до 12 років)
  • Юність (від 12-13 до 19-20 років)
  • відбувається вихід дитини за межі сім'ї, починається систематичне навчання. Діти прагнуть дізнатися, що з чого виходить і як воно діє. Вони долучаються до правил усвідомленої дисципліни, активної участі.
  • діти починають цікавитися різними видами діяльності, пробувати нове, контактувати з однолітками, з готовністю піддаються навчанню і вихованню.
  • дитина починає самостійно діяти (наприклад, стояти, ходити, вмиватися, одягатися, їсти).
  • у цей період завдяки материнській турботі закладаються основи здорової особистості у вигляді загального почуття довіри, «впевненості», «внутрішньої визначеності».
  • людина оцінює світ і ставлення до нього, здійснює пошук своєї ідентичності, відповідей на важливі питання: «Хто я?», «Ким я хочу стати?».

15) Організація Об’єднаних Націй (ООН) визначає:

  • Підлітки
  • Молодь
  • Молоді люди
  • це особи віком 10-19 років
  • це особи віком 15-24 років
  • це особи віком 10-24 років

16) Високий ризик «зриву адаптації» виникає у:

17) Встановіть відповідність:

  • У 7-му класі
  • У 8-му класі
  • У 9-му класі
  • спілкування з однолітками має вирішальний вплив на соціалізацію підлітків
  • колосальний вплив на соціалізацію підлітків має реклама
  • у порівнянні з попереднім класом підлітки стають самостійнішими, більше цінують власну думку

18) При творчій діяльності, сприйнятті ритму, рими, інтонацій, просторовій орієнтації, розпізнаванні емоцій, запам’ятовуванні образів, у тому числі й людських облич найбільш активною є:

19) Встановіть відповідність:

  • Префронтальна кора
  • Лімбічна система
  • відповідає за аналіз емоцій, містить центр задоволення та заохочення
  • відповідає за планування, всебічний аналіз ситуації та прийняття зважених рішень

20) Визначте аспекти розвитку:

21) На еротичній стадії психосексуального розвитку підлітки:

22) Згідно з Виготським, навчання, орієнтоване на зону найближчого розвитку дитини:

23) Розвиток досягає платонічної або навіть еротичної стадії, а потім пригнічується – це:

24) Люди втримуються від необачних слів та вчинків, ризикованої поведінки переважно завдяки:

25) Із якими проблемами стикається більшість учнів після переходу до основної школи:

26) Встановіть відповідність:

  • Статевий розвиток
  • Психосексуальний розвиток
  • це формування вторинних статевих ознак, розвиток репродуктивних органів, формування здатності до дітородіння
  • це формування статевої самосвідомості (відчуття себе представником певної статі), спрямованості статевого потягу і статевої поведінки в результаті спільних зусиль природи і виховання
Закінчити тест