http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 16 3075c4c8018a965f1655b4f78e5403e9

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 2. Психосоціальний розвиток дітей і підлітків

1) Учні найактивніше експериментують із психоактивними речовинами (переважно тютюном і алкоголем) у:

2) Чи правильним є твердження, що підлітки потребують особливо делікатного ставлення з боку батьків і вчителів до їхнього зовнішнього вигляду:

3) Організація Об’єднаних Націй (ООН) визначає:

  • Підлітки
  • Молодь
  • Молоді люди
  • це особи віком 10-24 років
  • це особи віком 15-24 років
  • це особи віком 10-19 років

4) Рольова гра – є провідною діяльністю дітей в період (за Ельконіним):

5) Встановіть відповідність:

  • Біологічний розвиток
  • Психічний розвиток
  • Соціальний розвиток
  • Духовний (моральний) розвиток
  • - це поступове входження людини в різні форми відносин - економічні, правові, суспільні, виробничі.
  • проявляється в осмисленні людиною життєвого призначення
  • виражається в ускладненні психічних процесів і здібностей
  • проявляється в дозрівання анатомо-фізіологічних структур, зміни функцій різних систем і органів людини

6) «Я хороший, бо у мене багато друзів»,- це найімовірніше є думкою:

7) Встановіть відповідність:

  • Платонічна стадія
  • Еротична стадія
  • Стадія сексуального потягу
  • прагнення інтимної близькості
  • вчаться показувати свої симпатії, спілкуватися наодинці, обговорювати різні теми
  • поцілунки і обійми з об'єктом закоханості; еротичні фантазії, інтерес до еротичних журналів і відеопродукції, «жіночих» романів

8) Потреба у фізичній близькості виникає раніше, ніж в емоційній частіше у:

9) Учні починають реалістичніше оцінювати дорослих, у них може з'явитися критичне ставлення до вчителя у:

10) Спеціалізація раціональної лівої півкулі завершується:

11) Встановіть відповідність:

  • Статевий розвиток
  • Психосексуальний розвиток
  • це формування вторинних статевих ознак, розвиток репродуктивних органів, формування здатності до дітородіння
  • це формування статевої самосвідомості (відчуття себе представником певної статі), спрямованості статевого потягу і статевої поведінки в результаті спільних зусиль природи і виховання

12) Формування сексуального потягу, вибір об'єкта потягу, реалізація цього потягу відбувається на:

13) Встановіть відповідність між психосоціальними стадіями розвитку особистості за Еріксоном та їх основними характеристиками:

  • Немовля (від народження до кінця 1-го року)
  • Раннє дитинство (від 1 до 3 років)
  • Вік гри (від 3 до 6 років)
  • Шкільний вік (від 6 до 12 років)
  • Юність (від 12-13 до 19-20 років)
  • в цей період діти відчувають пронизливе почуття своєї непотрібності, душевного розладу і безцільності, іноді кидаються у бік «негативної» ідентичності, делінквентної (відхиленої від норми) поведінки.
  • у цей період людина довіряє соціуму, виходячи з міри довіри до матері. Почуття недовіри, страху, підозрілості з'являється, якщо мати ненадійна, неспроможна, відкидає дитину.
  • небезпека цього періоду полягає в появі почуття неповноцінності, або некомпетентності, сумнівів у своїх здібностях або в статусі серед однолітків.
  • в цей період у разі надмірної опіки або ж, навпаки, надмірних вимог з боку дорослих, у неї виникає сумнів і невпевненість в собі, формується слабка сила волі.
  • при надмірному контролі і обмеженні діяльності в цей період, у дітей виникає сильне почуття провини, вони стають пасивними, скутими і в майбутньому мало здатні до продуктивної праці.

14) Негативізм у спілкуванні з дорослими є актуальною проблемою у:

15) Що може бути ознакою дезадаптації у п’ятому класі:

16) Для дівчат в сексуальних стосунках набагато важливішим є:

17) Статеве виховання повинно здійснюватися:

18) Люди втримуються від необачних слів та вчинків, ризикованої поведінки переважно завдяки:

19) Згідно з Виготським, навчання, орієнтоване на зону найближчого розвитку дитини:

20) Деліквентна поведінка

21) Розвиток досягає платонічної або навіть еротичної стадії, а потім пригнічується – це:

22) Колосальний вплив на соціалізацію підлітків має реклама та ЗМІ:

23) За планування, всебічний аналіз ситуації та прийняття зважених рішень відповідає:

24) При творчій діяльності, сприйнятті ритму, рими, інтонацій, просторовій орієнтації, розпізнаванні емоцій, запам’ятовуванні образів, у тому числі й людських облич найбільш активною є:

25) Встановіть відповідність:

  • Хронологічний вік
  • Біологічний вік
  • Психологічний вік
  • Соціальний вік
  • вимірюється за допомогою співвіднесення рівня соціального розвитку людини (наприклад, оволодіння певним набором соціальних ролей) з тим, що статистично нормально для її однолітків.
  • встановлюється шляхом співвіднесення рівня психічного (інтелектуального і емоційного) розвитку індивіда з відповідним нормативним рівнем.
  • визначається станом обміну речовин і функцій організму в порівнянні із середнім статистичним рівнем розвитку.
  • виражається кількістю календарних років, місяців, днів від моменту народження.

26) Право людини самостійно вирішувати питання, що стосуються її особистості – це потреба в:

Закінчити тест