http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 16 38919ed50e7f91e56d6fae7c7e0acab3

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 2. Психосоціальний розвиток дітей і підлітків

1) Спеціалізація раціональної лівої півкулі завершується:

2) При творчій діяльності, сприйнятті ритму, рими, інтонацій, просторовій орієнтації, розпізнаванні емоцій, запам’ятовуванні образів, у тому числі й людських облич найбільш активною є:

3) «Я хороший, бо у мене багато друзів»,- це найімовірніше є думкою:

4) Учні починають реалістичніше оцінювати дорослих, у них може з'явитися критичне ставлення до вчителя у:

5) Оберіть чинники, які викликають проблеми з адаптацією у п’ятикласників:

6) Високий ризик «зриву адаптації» виникає у:

7) Зростання рівня агресії та насилля в учнівському середовищі є актуальною проблемою у:

8) Спілкування з однолітками має вирішальний вплив на соціалізацію підлітків у:

9) Чи правильним є твердження, що іноді дисморфобія у підлітків супроводжується високим ризиком самогубств:

10) Центр задоволення та заохочення знаходиться у:

11) Люди втримуються від необачних слів та вчинків, ризикованої поведінки переважно завдяки:

12) Встановіть відповідність:

  • Поведінкова автономія -
  • Емоційна автономія -
  • Моральна та ціннісна автономія -
  • потреба і право людини мати власні схильності, обрані незалежно від батьків
  • потреба і право людини на власні погляди, моральні принципи та фактичну наявність таких
  • потреба і право людини самостійно вирішувати питання, що стосуються її особистості

13) Потреба у фізичній близькості виникає раніше, ніж в емоційній частіше у:

14) Деліквентна поведінка характеризується:

15) Встановіть відповідність:

  • Статевий розвиток
  • Психосексуальний розвиток
  • це формування статевої самосвідомості (відчуття себе представником певної статі), спрямованості статевого потягу і статевої поведінки в результаті спільних зусиль природи і виховання
  • це формування вторинних статевих ознак, розвиток репродуктивних органів, формування здатності до дітородіння

16) Формування сексуального потягу, вибір об'єкта потягу, реалізація цього потягу відбувається на:

17) Встановіть відповідність:

  • Платонічна стадія
  • Еротична стадія
  • Стадія сексуального потягу
  • поцілунки і обійми з об'єктом закоханості; еротичні фантазії, інтерес до еротичних журналів і відеопродукції, «жіночих» романів
  • прагнення інтимної близькості
  • вчаться показувати свої симпатії, спілкуватися наодинці, обговорювати різні теми

18) Для дівчат в сексуальних стосунках набагато важливішим є:

19) Розвиток досягає платонічної або навіть еротичної стадії, а потім пригнічується – це:

20) Оберіть принципи, яких необхідно дотримуватися при здійсненні статевого виховання:

21) Встановіть відповідність:

  • Біологічний розвиток
  • Психічний розвиток
  • Соціальний розвиток
  • Духовний (моральний) розвиток
  • виражається в ускладненні психічних процесів і здібностей
  • проявляється в осмисленні людиною життєвого призначення
  • - це поступове входження людини в різні форми відносин - економічні, правові, суспільні, виробничі.
  • проявляється в дозрівання анатомо-фізіологічних структур, зміни функцій різних систем і органів людини

22) Кількістю календарних років, місяців, днів від моменту народження виражається:

23) Встановіть відповідність між психосоціальними стадіями розвитку особистості за Еріксоном та їх основними характеристиками:

  • Немовля (від народження до кінця 1-го року)
  • Раннє дитинство (від 1 до 3 років)
  • Вік гри (від 3 до 6 років)
  • Шкільний вік (від 6 до 12 років)
  • Юність (від 12-13 до 19-20 років)
  • в цей період у разі надмірної опіки або ж, навпаки, надмірних вимог з боку дорослих, у неї виникає сумнів і невпевненість в собі, формується слабка сила волі.
  • при надмірному контролі і обмеженні діяльності в цей період, у дітей виникає сильне почуття провини, вони стають пасивними, скутими і в майбутньому мало здатні до продуктивної праці.
  • в цей період діти відчувають пронизливе почуття своєї непотрібності, душевного розладу і безцільності, іноді кидаються у бік «негативної» ідентичності, делінквентної (відхиленої від норми) поведінки.
  • небезпека цього періоду полягає в появі почуття неповноцінності, або некомпетентності, сумнівів у своїх здібностях або в статусі серед однолітків.
  • у цей період людина довіряє соціуму, виходячи з міри довіри до матері. Почуття недовіри, страху, підозрілості з'являється, якщо мати ненадійна, неспроможна, відкидає дитину.

24) Згідно з Виготським, навчання виконує роль рушійної сили розвитку, якщо воно орієнтується на:

25) Інтимно-особистісне спілкуванням з однолітками – є провідною діяльністю дітей в період (за Ельконіним):

26) Організація Об’єднаних Націй (ООН) позначає терміном «молоді люди» осіб у віці:

Закінчити тест