http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 80 16 d25f352bb62499ec16fa36ac6ce47d34

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 2. Психосоціальний розвиток дітей і підлітків

1) Учні найактивніше експериментують із психоактивними речовинами (переважно тютюном і алкоголем) у:

2) Для хлопців в сексуальних стосунках набагато важливішим є:

3) Формування статевої самосвідомості, статева ідентифікація, тобто усвідомлення приналежності індивіда до певної статі відбувається на:

4) Яка мозкова структура дозріває раніше:

5) Чи правильним є твердження, що іноді дисморфобія у підлітків супроводжується високим ризиком самогубств:

6) До 6-7 років завершується спеціалізація:

7) Шляхом співвідношення рівня психічного (інтелектуального і емоційного) розвитку індивіда з відповідним нормативним рівнем встановлюється:

8) Організація Об’єднаних Націй (ООН) визначає:

  • Підлітки
  • Молодь
  • Молоді люди
  • це особи віком 10-19 років
  • це особи віком 15-24 років
  • це особи віком 10-24 років

9) На платонічній стадії психосексуального розвитку підлітки:

10) Центр задоволення та заохочення знаходиться у:

11) Складність процесу самовизначення, вибору майбутньої професії стає актуальною проблемою у:

12) «Я хороший, бо у мене багато друзів»,- це найімовірніше є думкою:

13) Потреба у фізичній близькості виникає раніше, ніж в емоційній частіше у:

14) Інтимно-особистісне спілкуванням з однолітками – є провідною діяльністю дітей в період (за Ельконіним):

15) Із якими проблемами стикається більшість учнів після переходу до основної школи:

16) Право людини самостійно вирішувати питання, що стосуються її особистості – це потреба в:

17) Встановіть відповідність:

  • У 7-му класі
  • У 8-му класі
  • У 9-му класі
  • колосальний вплив на соціалізацію підлітків має реклама
  • спілкування з однолітками має вирішальний вплив на соціалізацію підлітків
  • у порівнянні з попереднім класом підлітки стають самостійнішими, більше цінують власну думку

18) Встановіть відповідність:

  • При творчій діяльності, сприйнятті ритму, рими, інтонацій, просторовій орієнтації, розпізнаванні емоцій, запам’ятовуванні образів, у тому числі й людських облич найбільш активною є
  • Під час процесів логічного і абстрактного мислення, обчислень, вивченні мов найбільш активною є
  • ліва півкуля
  • права півкуля

19) Визначте аспекти розвитку:

20) Розвиток досягає платонічної або навіть еротичної стадії, а потім пригнічується – це:

21) Встановіть відповідність:

  • Статевий розвиток
  • Психосексуальний розвиток
  • це формування статевої самосвідомості (відчуття себе представником певної статі), спрямованості статевого потягу і статевої поведінки в результаті спільних зусиль природи і виховання
  • це формування вторинних статевих ознак, розвиток репродуктивних органів, формування здатності до дітородіння

22) Згідно з Виготським, навчання, орієнтоване на зону найближчого розвитку дитини:

23) Статеве виховання повинно здійснюватися:

24) Встановіть відповідність:

  • Учні починають реалістичніше оцінювати дорослих:
  • Учитель є головним авторитетом:
  • Діти охоче запрошують дорослих у свій внутрішній світ:
  • Учитель є авторитетом, але відношення до нього стає більш особистим:
  • у другому класі
  • у третьому класі
  • у першому класі
  • у четвертому класі

25) Деліквентна поведінка

26) Встановіть відповідність між психосоціальними стадіями розвитку особистості за Еріксоном та їх основними характеристиками:

  • Немовля (від народження до кінця 1-го року)
  • Раннє дитинство (від 1 до 3 років)
  • Вік гри (від 3 до 6 років)
  • Шкільний вік (від 6 до 12 років)
  • Юність (від 12-13 до 19-20 років)
  • в цей період у разі надмірної опіки або ж, навпаки, надмірних вимог з боку дорослих, у неї виникає сумнів і невпевненість в собі, формується слабка сила волі.
  • у цей період людина довіряє соціуму, виходячи з міри довіри до матері. Почуття недовіри, страху, підозрілості з'являється, якщо мати ненадійна, неспроможна, відкидає дитину.
  • небезпека цього періоду полягає в появі почуття неповноцінності, або некомпетентності, сумнівів у своїх здібностях або в статусі серед однолітків.
  • в цей період діти відчувають пронизливе почуття своєї непотрібності, душевного розладу і безцільності, іноді кидаються у бік «негативної» ідентичності, делінквентної (відхиленої від норми) поведінки.
  • при надмірному контролі і обмеженні діяльності в цей період, у дітей виникає сильне почуття провини, вони стають пасивними, скутими і в майбутньому мало здатні до продуктивної праці.
Закінчити тест