http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 80 16 54bed789820df6ce8bcd2fbcc81ffd04

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 2. Психосоціальний розвиток дітей і підлітків

1) Оберіть організаційні форми, які можуть використовуватися при статевому вихованні:

2) Розвиток досягає платонічної або навіть еротичної стадії, а потім пригнічується – це:

3) Потреба у фізичній близькості виникає раніше, ніж в емоційній частіше у:

4) Учні починають реалістичніше оцінювати дорослих, у них може з'явитися критичне ставлення до вчителя у:

5) Із якими проблемами стикається більшість учнів після переходу до основної школи:

6) Встановіть відповідність:

  • «Я хороший, бо мене любить учитель», -
  • «Я хороший, бо у мене багато друзів», -
  • «Я хороший, бо добре пишу, читаю», -
  • це найімовірніше є думкою першокласника
  • це найімовірніше є думкою третьокласника
  • це найімовірніше є думкою другокласника

7) Встановіть відповідність:

  • Статевий розвиток
  • Психосексуальний розвиток
  • це формування статевої самосвідомості (відчуття себе представником певної статі), спрямованості статевого потягу і статевої поведінки в результаті спільних зусиль природи і виховання
  • це формування вторинних статевих ознак, розвиток репродуктивних органів, формування здатності до дітородіння

8) Формування статевої самосвідомості, статева ідентифікація, тобто усвідомлення приналежності індивіда до певної статі відбувається на:

9) Чи правильним є твердження, що дисморфобія у підлітків не несе за собою ніяких серйозних наслідків:

10) Встановіть відповідність:

  • Поведінкова автономія -
  • Емоційна автономія -
  • Моральна та ціннісна автономія -
  • потреба і право людини на власні погляди, моральні принципи та фактичну наявність таких
  • потреба і право людини мати власні схильності, обрані незалежно від батьків
  • потреба і право людини самостійно вирішувати питання, що стосуються її особистості

11) Встановіть відповідність:

  • Біологічний розвиток
  • Психічний розвиток
  • Соціальний розвиток
  • Духовний (моральний) розвиток
  • проявляється в дозрівання анатомо-фізіологічних структур, зміни функцій різних систем і органів людини
  • проявляється в осмисленні людиною життєвого призначення
  • виражається в ускладненні психічних процесів і здібностей
  • - це поступове входження людини в різні форми відносин - економічні, правові, суспільні, виробничі.

12) Для дівчат в сексуальних стосунках набагато важливішим є:

13) Інтимно-особистісне спілкуванням з однолітками – є провідною діяльністю дітей в період (за Ельконіним):

14) Згідно з Виготським, навчання, орієнтоване на зону найближчого розвитку дитини:

15) Яка мозкова структура дозріває раніше:

16) Встановіть відповідність:

  • Префронтальна кора
  • Лімбічна система
  • відповідає за планування, всебічний аналіз ситуації та прийняття зважених рішень
  • відповідає за аналіз емоцій, містить центр задоволення та заохочення

17) Зростання рівня агресії та насилля в учнівському середовищі є актуальною проблемою у:

18) Конвенція про права дитини визначає дітей як осіб у віці:

19) Деліквентна поведінка

20) На платонічній стадії психосексуального розвитку підлітки:

21) До 6-7 років завершується спеціалізація:

22) Встановіть відповідність:

  • При творчій діяльності, сприйнятті ритму, рими, інтонацій, просторовій орієнтації, розпізнаванні емоцій, запам’ятовуванні образів, у тому числі й людських облич найбільш активною є
  • Під час процесів логічного і абстрактного мислення, обчислень, вивченні мов найбільш активною є
  • ліва півкуля
  • права півкуля

23) Шляхом співвідношення рівня психічного (інтелектуального і емоційного) розвитку індивіда з відповідним нормативним рівнем встановлюється:

24) Учні найактивніше експериментують із психоактивними речовинами (переважно тютюном і алкоголем) у:

25) Встановіть відповідність між психосоціальними стадіями розвитку особистості за Еріксоном та їх основними характеристиками:

  • Немовля (від народження до кінця 1-го року)
  • Раннє дитинство (від 1 до 3 років)
  • Вік гри (від 3 до 6 років)
  • Шкільний вік (від 6 до 12 років)
  • Юність (від 12-13 до 19-20 років)
  • в цей період у разі надмірної опіки або ж, навпаки, надмірних вимог з боку дорослих, у неї виникає сумнів і невпевненість в собі, формується слабка сила волі.
  • в цей період діти відчувають пронизливе почуття своєї непотрібності, душевного розладу і безцільності, іноді кидаються у бік «негативної» ідентичності, делінквентної (відхиленої від норми) поведінки.
  • у цей період людина довіряє соціуму, виходячи з міри довіри до матері. Почуття недовіри, страху, підозрілості з'являється, якщо мати ненадійна, неспроможна, відкидає дитину.
  • небезпека цього періоду полягає в появі почуття неповноцінності, або некомпетентності, сумнівів у своїх здібностях або в статусі серед однолітків.
  • при надмірному контролі і обмеженні діяльності в цей період, у дітей виникає сильне почуття провини, вони стають пасивними, скутими і в майбутньому мало здатні до продуктивної праці.

26) Встановіть відповідність:

  • У 7-му класі
  • У 8-му класі
  • У 9-му класі
  • у порівнянні з попереднім класом підлітки стають самостійнішими, більше цінують власну думку
  • спілкування з однолітками має вирішальний вплив на соціалізацію підлітків
  • колосальний вплив на соціалізацію підлітків має реклама
Закінчити тест