http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 80 16 aa913009f6623f9cf2841412bf5eb409

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 2. Психосоціальний розвиток дітей і підлітків

1) Встановіть відповідність між психосоціальними стадіями розвитку особистості за Е. Еріксоном та їх основними характеристиками:

  • Немовля (від народження до кінця 1-го року)
  • Раннє дитинство (від 1 до 3 років)
  • Вік гри (від 3 до 6 років)
  • Шкільний вік (від 6 до 12 років)
  • Юність (від 12-13 до 19-20 років)
  • діти починають цікавитися різними видами діяльності, пробувати нове, контактувати з однолітками, з готовністю піддаються навчанню і вихованню.
  • у цей період завдяки материнській турботі закладаються основи здорової особистості у вигляді загального почуття довіри, «впевненості», «внутрішньої визначеності».
  • відбувається вихід дитини за межі сім'ї, починається систематичне навчання. Діти прагнуть дізнатися, що з чого виходить і як воно діє. Вони долучаються до правил усвідомленої дисципліни, активної участі.
  • людина оцінює світ і ставлення до нього, здійснює пошук своєї ідентичності, відповідей на важливі питання: «Хто я?», «Ким я хочу стати?».
  • дитина починає самостійно діяти (наприклад, стояти, ходити, вмиватися, одягатися, їсти).

2) На еротичній стадії психосексуального розвитку підлітки:

3) Схильність до ризикованої поведінки у молодому віці пояснюється:

4) Встановіть відповідність:

  • «Я хороший, бо мене любить учитель», -
  • «Я хороший, бо у мене багато друзів», -
  • «Я хороший, бо добре пишу, читаю», -
  • це найімовірніше є думкою третьокласника
  • це найімовірніше є думкою другокласника
  • це найімовірніше є думкою першокласника

5) Тілесний компонент в сексуальних стосунках є важливішим за емоційний для:

6) Колосальний вплив на соціалізацію підлітків має реклама та ЗМІ:

7) Учні починають реалістичніше оцінювати дорослих, у них може з'явитися критичне ставлення до вчителя у:

8) Чи правильним є твердження, що дисморфобія у підлітків не несе за собою ніяких серйозних наслідків:

9) Встановіть відповідність:

  • Права півкуля завершує спеціалізацію до
  • Ліва півкуля завершує спеціалізацію
  • 9-10 років
  • 6-7 років

10) Потреба у фізичній близькості виникає раніше, ніж в емоційній частіше у:

11) Зростання рівня агресії та насилля в учнівському середовищі є актуальною проблемою у:

12) Встановіть відповідність між етапами становлення сексуальної поведінки дітей і підлітків:

  • 2 етап
  • 3 етап
  • 1 етап
  • формування сексуального потягу, вибір об'єкта потягу, реалізація цього потягу
  • формування статевої самосвідомості, статева ідентифікація, тобто усвідомлення приналежності індивіда до певної статі
  • формування стереотипу статево-рольової поведінки - публічного вираження статевої ідентичності, відповідає прийнятим в суспільстві нормативам і забезпечує індивіду приналежність до певної статі в очах інших людей

13) Інтимно-особистісне спілкуванням з однолітками – є провідною діяльністю дітей в період (за Ельконіним):

14) При творчій діяльності, сприйнятті ритму, рими, інтонацій, просторовій орієнтації, розпізнаванні емоцій, запам’ятовуванні образів, у тому числі й людських облич найбільш активною є:

15) Установка «хочеться спробувати, але розумію, що ще рано» стосується:

16) Встановіть відповідність:

  • Статевий розвиток
  • Психосексуальний розвиток
  • це формування вторинних статевих ознак, розвиток репродуктивних органів, формування здатності до дітородіння
  • це формування статевої самосвідомості (відчуття себе представником певної статі), спрямованості статевого потягу і статевої поведінки в результаті спільних зусиль природи і виховання

17) Оберіть організаційні форми, які можуть використовуватися при статевому вихованні:

18) Поступове входження людини в різні форми відносин - економічні, правові, суспільні, виробничі є характеристикою:

19) Учні найактивніше експериментують із психоактивними речовинами (переважно тютюном і алкоголем) у:

20) Право людини на власні погляди, моральні принципи та фактичну наявність таких – це потреба в:

21) Оберіть чинники, які викликають проблеми з адаптацією у п’ятикласників:

22) Встановіть відповідність:

  • Префронтальна кора
  • Лімбічна система
  • відповідає за аналіз емоцій, містить центр задоволення та заохочення
  • відповідає за планування, всебічний аналіз ситуації та прийняття зважених рішень

23) Конвенція про права дитини визначає дітей як осіб у віці:

24) Деліквентна поведінка

25) Встановіть відповідність:

  • Хронологічний вік
  • Біологічний вік
  • Психологічний вік
  • Соціальний вік
  • виражається кількістю календарних років, місяців, днів від моменту народження.
  • встановлюється шляхом співвіднесення рівня психічного (інтелектуального і емоційного) розвитку індивіда з відповідним нормативним рівнем.
  • вимірюється за допомогою співвіднесення рівня соціального розвитку людини (наприклад, оволодіння певним набором соціальних ролей) з тим, що статистично нормально для її однолітків.
  • визначається станом обміну речовин і функцій організму в порівнянні із середнім статистичним рівнем розвитку.

26) Згідно з Виготським, навчання, орієнтоване на зону актуального розвитку дитини:

Закінчити тест