http://multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 16 5fc45b8b6dd9a12b9f3c064c9a8817bb

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 2. Психосоціальний розвиток дітей і підлітків

1) Згідно з Виготським, навчання, орієнтоване на зону актуального розвитку дитини:

2) Встановіть відповідність:

  • Нормальний ПСР
  • Пригнічений ПСР
  • Прискорений ПСР
  • Уповільнений ПСР
  • всі стадії статевого потягу з'являються пізніше, ніж при нормальному розвитку
  • ранній фізичний і статевий розвиток
  • середній темп фізичного і статевого розвитку
  • розвиток досягає платонічної або навіть еротичної стадії, а потім пригнічується

3) Головним авторитетом для першокласника є:

4) «Я хороший, бо мене любить вчитель», - це найімовірніше є думкою:

5) Встановіть відповідність між психосоціальними стадіями розвитку особистості за Еріксоном та їх основними характеристиками:

  • Немовля (від народження до кінця 1-го року)
  • Раннє дитинство (від 1 до 3 років)
  • Вік гри (від 3 до 6 років)
  • Шкільний вік (від 6 до 12 років)
  • Юність (від 12-13 до 19-20 років)
  • в цей період діти відчувають пронизливе почуття своєї непотрібності, душевного розладу і безцільності, іноді кидаються у бік «негативної» ідентичності, делінквентної (відхиленої від норми) поведінки.
  • при надмірному контролі і обмеженні діяльності в цей період, у дітей виникає сильне почуття провини, вони стають пасивними, скутими і в майбутньому мало здатні до продуктивної праці.
  • в цей період у разі надмірної опіки або ж, навпаки, надмірних вимог з боку дорослих, у неї виникає сумнів і невпевненість в собі, формується слабка сила волі.
  • у цей період людина довіряє соціуму, виходячи з міри довіри до матері. Почуття недовіри, страху, підозрілості з'являється, якщо мати ненадійна, неспроможна, відкидає дитину.
  • небезпека цього періоду полягає в появі почуття неповноцінності, або некомпетентності, сумнівів у своїх здібностях або в статусі серед однолітків.

6) Колосальний вплив на соціалізацію підлітків має реклама та ЗМІ:

7) Із якими проблемами стикається більшість учнів після переходу до основної школи:

8) Чи правильним є твердження, що іноді дисморфобія у підлітків супроводжується високим ризиком самогубств:

9) На еротичній стадії психосексуального розвитку підлітки:

10) Встановіть відповідність:

  • Статевий розвиток
  • Психосексуальний розвиток
  • це формування статевої самосвідомості (відчуття себе представником певної статі), спрямованості статевого потягу і статевої поведінки в результаті спільних зусиль природи і виховання
  • це формування вторинних статевих ознак, розвиток репродуктивних органів, формування здатності до дітородіння

11) Встановіть відповідність:

  • Права півкуля завершує спеціалізацію до
  • Ліва півкуля завершує спеціалізацію
  • 9-10 років
  • 6-7 років

12) Встановіть відповідність між періодом розвитку та провідною діяльністю за Ельконіним:

  • Вік немовляти –
  • Ранній вік (від 1 року до 3 років) –
  • Дошкільний вік (від 3 до 7 років) –
  • Молодший шкільний вік (від 8 до 12 років) –
  • Підлітковий вік (від 11 до 15 років) –
  • предметна діяльність
  • навчальна діяльність
  • інтимно-особистісне спілкуванням з однолітками
  • безпосередньо-емоційне спілкуванням дитини і дорослого
  • рольова гра

13) Для дівчат в сексуальних стосунках набагато важливішим є:

14) Зростання рівня агресії та насилля в учнівському середовищі є актуальною проблемою у:

15) Шляхом співвідношення рівня психічного (інтелектуального і емоційного) розвитку індивіда з відповідним нормативним рівнем встановлюється:

16) Організація Об’єднаних Націй (ООН) визначає:

  • Підлітки
  • Молодь
  • Молоді люди
  • це особи віком 15-24 років
  • це особи віком 10-19 років
  • це особи віком 10-24 років

17) Центр задоволення та заохочення знаходиться у:

18) Люди втримуються від необачних слів та вчинків, ризикованої поведінки переважно завдяки:

19) Визначте аспекти розвитку:

20) Право людини на власні погляди, моральні принципи та фактичну наявність таких – це потреба в:

21) Деліквентна поведінка

22) Статеве виховання повинно здійснюватися:

23) Потреба у фізичній близькості виникає раніше, ніж в емоційній частіше у:

24) Формування сексуального потягу, вибір об'єкта потягу, реалізація цього потягу відбувається на:

25) При творчій діяльності, сприйнятті ритму, рими, інтонацій, просторовій орієнтації, розпізнаванні емоцій, запам’ятовуванні образів, у тому числі й людських облич найбільш активною є:

26) Учні найактивніше експериментують із психоактивними речовинами (переважно тютюном і алкоголем) у:

Закінчити тест